Posted by: mihaimuscalu | December 9, 2010

Am adormit intr-o poiana de la munte si-acolo m-astepta un camp de flori…


Am aterizat din cer intr-o poiana de pe un munte in mijlocul unui camp de flori…

Roiesc in jurul meu albine dragastoase,
Cu mierea lor ma-mbata sa traiesc.
Un dulce glas de dragoste ma striga
Tot fug spre el; sunt un cautator frenetic,
Viata imi cere s-o iubesc…

Vibreaza si pamantul de sub talpi;
Muntele-mi da din forta lui superioara,
Contez pe dreapta judecata temporala.
Dorinta nu se poate s-o opresc.

Din toate florile ce ma-nconjoara,
Doar am gustat din unele mai rosii.
Niciuna nu m-a acuzat de crima;
S-au ridicat dupa plecarea mea
Si-apoi au adormit.

Am adormit intr-o poiana de la munte si-acolo m-astepta un camp de flori…

Leave a Reply

Categories

