Posted by: mihaimuscalu | October 20, 2010

Surpriza de la EXIMTUR


Ieri pe la 3 dupa-amiaza imi cautam pe net o oferta pentru Revelion la munte in Romania. Am ajuns din greseala pe site-ul Eximtur si nu imi place sa completez formulare 🙂 dar am zis ca nu am nimic de pierdut.

Iata cererea facuta pe site-ul Eximtur:

”Buna ziua,

Va scriu in legatura cu o cerere de oferta pentru un grup de 30 pax.

Perioada: 30.12.10 – 02.01.11
Cazare camere duble si/sau apartamente.
Distanta maxim 200 km de Bucuresti.

Cerinte:

Bucatarie, sala in care putem organiza o petrecere de Revelion pentru 30 de persoane.

Numai bine,
Mihai Muscalu”

In doua ore vine raspunsul pe mail:

Stimate Client,
Va multumim pentru interesul manifestat fata de serviciile EXIMTUR.
Referitor la solicitarea Dvs de rezervare facuta sub nr. 25000, va comunicam urmatoarele:

Oferta de baza, conform solicitarii:
Buna ziua,

din pacate la Complexul Vila Bran, nu exista vile cu bucatarie. De altfel accesul cu mancare in vile si camere este interzis acolo. In plus pentru revelion au pachete cu cazare si masa.

Cele mai multe pensiuni si vile din zona Bran-Moeciu-Zarnesti cu care noi lucram au restaurante proprii, motiv pentru care nu ati avea acces la bucatarie si nu ati putea gati dvs. Eu am cautat cateva variante de pensiuni care sa se potriveasca solicitarii dvs, insa din pacate inca nu am primit raspunsuri, astfel incat sa va pot face o oferta detaliata.

Voi continua si maine sa caut si cu siguranta pana maine dupa-amiaza voi avea cateva variante.

Va multumesc pentru intelegere si rabdare,

Teodora Jurca
Agent turism intern

Inca de ieri mail-ul asta mi-a lasat o impresie buna, au grija de client, te tin la curent cu ce se intampla, chiar daca nu au gasit imediat ce cauti.

Primesc un mail si azi:

“Buna ziua,

Din pacate nici una din pensiunile cu care lucram noi din judetul Brasov nu corespunde solicitari dvs (capacitate 30 de locuri si bucatarie complet utilata). O varianta pe care am gasit-o in oferta noastra este Vila Dalin din Predeal, insa nici aici nu pot sa va dau un raspuns definitiv. Capacitatea Vilei Dalin este de 18 locuri (6 camere duble si 2 triple), dar ar exista varianta cazarii intr-o alta vila situata peste drum de Vila Dalin. Problema este ca proprietarul vilei respective nu este in tara si abia luni as putea obtine un tarif de inchiriere valabil pentru Revelion. Tariful pentru inchirierea Vilei Dalin pentru 4 zile (3 nopti) este 1870 Euro. Puteti vedea descrierea vilei si poze accesand linkul: http://www.eximtur.ro/Balneomontan/PREDEAL/VILA-DALIN–0/29/9/44/8/0/1–2/654.html. Bucataria este complet utilata, iar pensiunea dispune de frigider si lada frigorifica.

In Sinaia colaboram cu 2 vile care sunt dotate cu bucatarii complet utilate, insa ambele sunt deja rezervate pentru Revelion.

Am cautat si pe internet variante si am primit un raspuns pozitiv in ceea ce priveste disponibilitatea pentru Revelion din partea Vilei Cezar din Moeciu, unde tariful pentru inchirierea intregii vile pentru 4 nopti este 18686 lei. Trebuie sa va spun insa ca EXIMTUR nu are contract cu aceasta pensiune, motiv pentru care pretul pe care vi l-am comunicat este mai mare decat pretul de receptie, avand inclus si comisionul agentiei. Totodata nu putem garanta nici pentru conditiile de cazare, deoarece pensiunea nu a fost vizitata si verificata de noi.

Daca dvs vreti neaparat sa inchiriati o vila cu bucatarie unde sa puteti gati, in judetele Brasov sau Prahova, din pacate nu va pot oferi prea multe variante. Va sfatuiesc sa accesati site-ul www.turistinfo.ro sau sa cautati pe google agroturism bran.

Daca totusi va ganditi sa acceptati varianta cu restaurant si gasiti in oferta noastra o vila sau o pensiune care sa va placa sau doriti sa va trimit eu o oferta, va rog sa imi comunicati pe e-mail sau la telefon. Pentru a vedea ofertele pentru Revelion din Prahova accesati linkul: http://www.eximtur.ro/Vacante-in-Romania/Revelion–0/8/0/44/33/0/1–1.html, iar pentru Brasov accesati linkul: http://www.eximtur.ro/Vacante-in-Romania/Revelion/Romania–0/8/0/44/8/0/1–2.html

In cazul in care voi mai afla ceva nou sau gasesc o vila care sa corespunda solicitarii dvs, va voi comunica.

Va multumesc si sper intr-o colaborare prezenta sau viitoare,

TEODORA JURCA

Agent turism intern”

Ce vad mai sus? Interes, colaborare, ajutor. Agentul de turism te sfatuieste sa mergi in alte locuri daca el nu are chiar cea mai buna oferta. Si faptul ca mi se comunica atunci cand tariful agentiei este mai mare decat la receptie da dovada de o maxima TRANSPARENTA.

Eu dau un LIKE la Eximtur si desi lucrez in turism, daca am nevoie de o oferta pe care nu o pot gasi la mine, ma voi gandi la ei.

p.s. Pentru cei care ma suspecteaza de publicitate mascata mai in gluma mai in serios am unmesaj: Nu lucrez la ei, nici nu intentionez dar mi-au placut si de aceea am decis sa ii dau ca exemplu.

 

Dupa ce am pus acest post pe net, i-am trimis si un mail de multumire agentului de turism.

Mai jos raspunsul:

 

“Aoleu ce mi-ati facut! Am ramas fara cuvinte. Nici nu stiu in ce mod sa va multumesc pentru aprecierile facute. Eu sunt noua in domeniul turismului, iar mesajul dvs e foarte incurajator. Si pentru mine Eximtur este o surpriza placuta si ma bucur sa fac parte dintr-o echipa care promoveaza profesionalismul si bunul simt.

Mi-as fi dorit sa gasesc ceva pentru dvs si prietenii dvs, dar acum unditele sunt aruncate si daca de undeva primesc un raspuns care sa se potriveasca solicitarii dvs., vi-l trimit cu tot dragul, chiar daca intre timp gasiti si dvs variante de cazare. Si oricand doriti o oferta sau considerati ca va pot ajuta cu ceva, va rog sa ma contactati.

Va multumesc din suflet…nu stiu ce as putea sa spun mai mult.

TEODORA JURCA

Agent turism intern”

 


Responses

  1. Bravo Teodora

  2. Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.


Leave a Reply

Categories

