Posted by: mihaimuscalu | October 2, 2010

“Dor” – Numai aici exista.


In cercul linistii depline
Sa zabovesc o viata vreau…

Atingerea inimii fine
Imi rascoleste simturi si
Provoaca o explozie de
Sentimente veritabile.
Cintand prin firul vietii mele
Da tonul printr-un gest divin
Si
Cu o singura privire ma poate face sa ma-ntorc
din abisurile mintii.

Un sunet de vioara, o coarda spune soapte ce mi se reflecta din piele in pereti si vin inapoi spre mine.
Dar nu mi-e frica, eu astept, nu fug, le vreau in viata mea.
Aceste dulci momente de incantare ma bucura nespus.

O combinatie letal de frumoasa: muzica plus flori, preferabil lalele.
Un strop de roua in atmosfera infioratoare a unei dimineti.
Un mal frumos al unui lac imprejmuit de munti cu piscurile ascunse de nori.
Un gand atat de indraznet incat sa-l zguduie pe insusi Dumnezeu.
O poezie care nu mai iese din minte si poate sa te tina treaz zile intregi, pentru ca ai gasit un adevar.
Un vis atat de real incat iti da senzatia de viata intr-un mod aproape incontestabil.
Un val ce se anunta drag, pe care sa-l primesti cu bratele deschise si in secunda urmatoare sa-ti dai seama ca l-ai
si pierdut.

Leave a Reply

Categories

