Posted by: mihaimuscalu | May 29, 2010

Iluzii ce nasc copii


O perdea de miraje judecata

mi-o întunecă

şi iluzii adeverite îmi relevă alte mii.

gânduri mici sau mari

îsi nasc copii ce tac

cu plânset tare,argintiu,în

căutarea propriului izvor.

cerul ce cuprinde

glasurile lor camera îmi umple

şi-mi revin în minte… dar

retina mea nu poate să le-ntoarcă

şi săgetile ce-ar trebui să le pătrundă

devin alte tinte

prea înalte

ce n-am cum să le lovesc;

craniul mă provoacă să m-opresc

şi să-l las să sară în

bazinul fericirii abisale…

Leave a Reply

Categories

