Posted by: mihaimuscalu | December 20, 2009

Avatar de la LG


Probabil ca e un pic cam târziu sa scriu despre subiectul ăsta, însă e vorba de invitația la film pe care am primit-o de la LG pe 17 decembrie la avampremiera filmului Avatar, de James Cameron.

Totul a început cu un tweet de la @victorKa, în care întreba cine ar vrea sa vina la Avatar.

Am pus și eu o întrebare prosteasca ”E gratis?” 🙂 Bineînteles ca era gratis, însă era prima oară când participam la un eveniment de genul acesta.

Bun, până la urmă am obținut 2 invitații, mi-am luat un prieten (prietena nu a putut veni) si am plecat spre cinema.

Înainte să întrăm l-am întâlnit și pe Adrian Ciubotaru, cu care făcusem cunoștință la Green Social Media și despre care am o impresie foarte foarte bună. Am schimbat câteva vorbe și am mers spre intrare.

Surpriză! Ne așteptau cu câte un voucher pentru un meniu. Super tare!

Am fost chiar impresionat.

A urmat filmul, care a fost foarte interesant, dar cred că ar fi fost și mai frumos dacă îl urmăream pe un ecran mai performant. Acum cîteva luni, auzisem povești despre Avatar, în care ”personajele par că se revarsă în sală”.

Oricum, a fost o experiență foarte interesantă și doresc să le mulțumesc celor de la LG pe această cale, precum și organizatorilor și lui Victor Kapra (sper că asa îl cheamă și în buletin).

În semn de mulțumire , am pus un banner pentru LG. Dacă vă place noul Chocolate, cumpărați-l, eu încă nu mi-l permit 😦

Ce să mai spun…. La mai mare și poate că vom mai avea ocazia să luăm parte la astfel de campanii.

Leave a Reply

Categories

