Posted by: mihaimuscalu | November 13, 2009

Green Social Media


Ieri, 12 noiembrie 2009, la Crowne Plaza Bucharest Hotel, a avut loc Green Conference, o sesiune de discuții ce si-a propus să dezbată subiectul responsabilității companiilor față de mediu și integrarea acesteia în cultura practică de zi cu zi. Organizatorul acțiunii a fost Evensys, cu sprijinul British Embassy Bucharest.

Green Social Media a avut loc la finalul dezbaterilor și a constat în workshopuri care au avut drept scop promovarea curentului Social Media printre organizațiile care doresc să-și înbunătățească imaginea prin derularea de proiecte verzi.

S-a vorbit despre avantajele oferite de Social Media, identificarea și relaționarea cu influențatorii mediului online, implicarea comunităților cu ajutorul Twitter sau promovarea cauzelor pe Facebook.Green Social Media

manafu

Cristian Manafu, Managing Partner al inițiativei, s-a referit la dimensiunea rețelelor sociale și la modul extraordinar de rapid în care se dezvoltă. De asemenea, a împărtășit viziunea sa despre  strategia pe care companiile ar trebui să o abordeze în comunicarea socială.

bobby voicu

Bobby Voicu, de la FTW Media, a conturat profilul influențatorilor din mediul online. Aceste persoane sunt active, de încredere, implicate, au empatie și sunt recunoscute ca specialiști în domeniul lor de activitate. Potențialii influențatori se identifică cel mai des pe forumuri, bloguri sau pe grupuri de discuții.

 

 

alexandru negrea

Alexandru Negrea este freelancer și blogger (http://buddha.voce.ro/). El a discutat pe seama colaborării dintre ONG-uri și bloggeri. În opinia lui, formatorii de opinie au un potențial uriaș în transmiterea unui mesaj publicului potrivit.

adrian ciubotaru

Adrian Ciubotaru, de la Tweetika, consideră Twitterului drept o unealtă foarte importantă în atragerea sprijinului comunităților. Această rețea socială se extinde rapid în fiecare zi și este un mod foarte ușor de comunicare și relaționare în mediul online.

 

adrian soare

Adrian Soare a făcut o prezentare despre ”causes” pe Facebook, începând de la partea tehnică, până la cea de calitate și atractivitate. Un ”cause” cu adevărat important ”trebuie să conteze” iar inițiatorul potrivit este acela care se găsește în contact și comunică cu voluntarii în orice moment.

 

 

 

Surse foto:

http://www.greenconference.ro/images/files/GreenBox.jpg

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: