Posted by: mihaimuscalu | November 12, 2009

De ce m-am îndrăgostit de criză?


Pe mine criza economică, în special în ultimele săptămâni, m-a făcut să realizez unele lucruri:

  • Covrigii tari de o săptămână sunt crocanți.
  • Puiul făcut acasă e mai bun decât la KFC.
  • Cartofii prăjiți de mine au gust.
  • Pot trăi și fără cola.
  • Nu mor dacă beau apă de la chiuvetă.
  • Chipsurile sunt cam scumpe.
  • Pâinea e un aliment de bază.
  • Fasolea e beton!
  • Sunt la modă (cred) și cu pantofii cumpărați acum 2 ani.
  • Am găsit papuci de casă la 4 lei.
  • Într-un milion de ani, voi strânge suficiente puncte pe cardul de la supermarket ca să primesc un cadou.
  • Simfonia a noua de Beethoven se poate asculta pe telefon.
  • Populația de pe Twitter e de treabă, chiar și chinezii.
  • Familia a început să mă ajute tocmai când mi-e cel mai greu.
  • Pot face dragoste și pe stomacul gol.
  • O iubesc pe Aura și nu vreau să mă mai despart de ea, chiar dacă se supără pe mine când o trezesc uneori cu click-ul de la mouse.
  • Prejudecățile există ca să îți deschidă mintea la momentul potrivit
    și să te schimbe.
  • Oamenii sunt foarte deschiși și sociabili; trebuie doar să le întinzi mâna, te întâmpină cu un zâmbet ce-ți luminează ziua.
  • Te simți împlinit atunci când pui pasiune în ceea ce faci.
  • Nu trebuie să fii bogat ca să trăiești fericit.

Sunt sigur că și voi aveți ceva de adăugat (dacă e cineva pe aici, nu sunt prea cunoscut). Simțiți-vă liberi să postați comment-uri, nu vă cer nimic (și pe mine mă enervează să-mi dau e-mail-ul atunci când comentez).

Sursă fotografii:

Leave a Reply

Categories

