Posted by: mihaimuscalu | November 3, 2009

Hai în Țara lui Andrei!


Tara lui Andrei punct ro” este primul program de responsabilitate sociala care permite unui numar nelimitat de oameni sa interactioneze, sa comunice, sa se informeze si mai ales sa schimbe in mod concret lumea in care traiesc.

O tara in care indiferenta este inlocuita de curaj si implicare. O tara in care oamenii iau atitudine fata de tot ceea ce ii inconjoara si inteleg ca azi este momentul pentru a ne schimba viitorul.

Andrei ne trimite un apel din viitor tuturor celor care vrem sa participam la aceasta schimbare. Acum si Aici. In Tara lui Andrei. Locul pe care il cautai, pe care il asteptai, tara oamenilor carora le pasa.

Responses

  1. NU AI GRESIT NICIODATA?
    VORBESTI FARA SA INJURI?
    AI FOST DINTODEAUNA ATAT DE BUN PE CAT CREZI CA ESTI ACUM?
    GANDESTE-TE.

  2. Am gresit de multe ori.
    Vorbesc mult si cateodata mai si injur.
    Logic ca nu am fost dintotdeauna atat de bun cum sunt acum. Mai am multe de invatat.
    Gandesc in medie mai tot timpul.

    Am si eu o intrebare pentru tine.
    Poti sa raspunzi la aceleasi intrebari?


Leave a Reply

Categories

