Posted by: mihaimuscalu | July 22, 2009

Dacia – de patru ani cel mai cunoscut brand romanesc


Dacia este cea mai puternica poveste romanesca de succes, care insufla optimism si incredere, potrivit studiului High Impact Brands 2009, realizat in exclusivitate pentru revista Biz. Marca de referinta in trecut pentru romani, Dacia reuseste astazi sa fie un brand de succes pe plan local si chiar international, produsele sale fiind vandute acum in peste 50 de tari.
In primele cinci luni din acest an, Dacia a crescut cu 15,5% pe pietele pe care s-au inregistrat scaderi de 16%, raportand vanzari de aproape 120.000 vehicule. Pe piata din Germania volumul vanzarilor a crescut de opt ori, iar in Franta, Dacia este brandul nr. 9.
Conform topului brandurilor romanesti de notorietate ridicata, pe pozitia a doua se afla Arctic, top-of-mind pentru 10,4% dintre respondenti, intru-un trend ascendent fata de anul precedent.
Pozitia a treia este ocupata de Aro, un brand de succes din trecut, urmat de Borsec, BCR si Dorna. Cea mai mare scadere este inregistrata de Romtelecom, care se afla in acest an pe locul 17.

Sursa : Gandestebiz.ro

Advertisements

Responses

  1. Go Dacia! Sponsorizeaza-i pe Udinese, ca pentru romani n-ai bani! (bila neagra)


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: